10-те најубаво дизајнирани пивски шишиња

Вистина е дека пивото според најраспространетата дефиниција е евтин народен пијалок, но многупати досега покажавме дека постојат многу варијации на таа тема и безбројни специјалитети, кои ќе ги задоволат и најпребирливите

Исто така постојат и специјално дизајнирани амбалажи кои недвосмислено покажуваат дека ја кријат првобитната содржина. Еве неколку примери на најдобро дизајнирани пивски шишиња:
Данскиот Карлсберг спаѓа во оние кои многу вложуваат на визуелниот идентитет и нивната редовна амбалажа се одликува со убавина и елеганција. Освен тоа познати се и по спонзорирањето на културни проекти и музејот Карлсберг 900 е пример на таквиот став, но оваа амбалажа за жал може да ја видите само на интернет. Се работи за мала серија која е работена само за неколку одбрани ресторани во Шведска во Стокхолм, а тоа дали Карлсберг овој дизајн на компанијата ЈДО УК ќе го искористи и за некои следни производи не е за сега познато.

Жителите на манастирот Њестмалле во Белгија својот префинет “блонд ејл” го прават со многу страст и алтруизам, а добивката од неговата продажба е наменета за добротворни цели. Дизајнерот Јес МекГичин ја креирал амбалажата за Њестмалле Трипел, која ја изразува нивната хуманист и религиска вредност. Пакетот од 4 шишиња и самото шише дизајнирани се така да асоцираат на  црковната иконографија – кулата и витражите на прозорите, и спаѓа меѓу најубавите амбалажи за пиво досега видени.

Дизајнерт Јон Патерсон го потпишал решението за лименката пиво Сессион Лагер Беер, која на прв поглед би можела некого да уплаши, бидејќи верно ја прикажува рачната граната. Но сепак овој “воен поглед” е многу симпатичен, а лименката се отвара со повлекување на осигурувач, како на вистинска граната.Mariestads Prima Lager добил нов лик, кој се реферира на долгата историја на брендот и вљубеноста на пивските сладокусци. Флашата има старински изглед, а истовремено е и модерна и елегантна, а пакетот од шест шишиња содржи и историски фотографии кои потсетуваат на минатото на пиварницата.
Лименката пиво Лингерие е отсликана со поглед кон градот со фабрики и чад, но кога ќе ставите две лименки една до друга, добивате слика на еротски долен веш за дами. Многу духовит, оригинален и преубав дизајн и невообичаен во светот на пивото.
Cable Car Beer е пиво со дизајн кој е далеку најтрадиционален и наједноствен во целиот овој избор. Сепак заслужува секоја почит на оригиналното решение на етикетата. На предната страна со името на пивото е и цртеж на неговото значење т.е. тролејбусот па и бројот на возилото, а на вратата детални податоци за пивото и производителот.
Шишињата и другите пакувања на шпанското пиво Estrella Damm се исто така прекрасни, додека Inedit Estrella Damm ги надминува сите останати. Овој дизајн е креиран за послужување на пивото во одбрани ресторани, каде што виното не е единствена опција и пслужување со соодветна храна. Дизајнот е вистинско ремек дело, па оние кои во ресторанот ќе се одлучат за ова пиво обично го бараат шишето за спомен.

Chambar ale пиво правено според белгиски рецепт за потребите за еден ресторан во Ванкувер, Канада. Флашата е дизајнирана од студиото Гласфурд анд Њалкер, а авторите се одлучиле за печат директно на шишето значи без хартиена етикета.

Австриското пиво Stiegl од Салсбург по повод 500годишнината од постоењето на пиварницата ја редизајнирале етикетата со помош на компанијата Скиннѕ Схипс.
Преубавата црно бела етикета, која сугерира врвен квалитет на содржината на шишето го краси пивото со име Hallertau Extra Strengt Herois Beer. Дизајнот е инспириран од римските кипови и рељефи, а илустрациите освен што се вкусни и ефективни, уште и духовити. Така војникот во кочија поздравува со запрегнување на коњите додека момчето од десната еткитета држи една блажена насмевка со дури девет бочви. Решението го потпишува компанијата Дегрее Десигн и се смета за една од најдобрите во светот на пивото воопшто.

Има уште навистина безброј примери на вакви интересни амбалажи и имиња на пиво (читај во минатите броеви) што кажува на тоа дека производителите се навистина посветени на пласманот на својот бренд, и дека амбалажата и дизајнот играат голема  улога во тоа.
Извор: thecoolist.com

This entry was posted in ТЕКСТОВИ. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s